Monday, October 26, 2009

Drained out tapi banyak lagi obstacle kat hadapan

Minggu ni minggu exam. Semua student tengah struggle sekarang nih.

Well, thanks to the cuti of H1N1 and cuti seminggu raya tempoh hari, maka satu UiTM Malaysia tak ada study week.

I mean, apa salahnya pihak pentadbiran UiTM memendekkan cuti semester seminggu kurang untuk menampung study week. Memang pelik ah korang.

Selama 3 semester yang lepas aku dah experience study week, semester nih macam sial pulak. Dah lah aku nak target dekan sem ni, datang pulak menda lain.

Dahlah banyak assignment kena hantar, report kena tulis dalam masa satu hari ni nanti. Paling sedap paper Cost Accounting will be my first paper on Wednesday. Waktu pagi lagi!!!!

Nih baru jer course plantation, bukan lagi campur course-course yang susah gila babi tahap gaban. Silap haribulan, mungkin semester nih banyak orang yang akan repeat paper. Tapi aku akan pastikan I’ll be not into that group. Cukuplah dengan paper Physics ngan Ekonomi yang aku terpaksa bayar dengan peluh darah.

Pukul 2 petang ni pulak aku ada presentation tentang Major Crop. Satu benda belum siap tau! Jangan korang nak cakap kat aku tentang time management sebab aku memang manage time aku dengan sebaiknya. Cuma benda di luar kawalan dan segala hal-hal yang menyebabkan aku sibuk dan lari dari jadual perjalanan asal yang membuatkan aku rasa tension sekarang ni.

Dah lah, buang masa aku nak mengomel dan complaint banyak-banyak. Bukan ada benda aku dapat pun.

Aku perlu siapkan presentation nih sekarang!!!!!

1 comment:

billa naha said...

Bengo mu diri tulih diri marah..gapo dio mu nih? saba jo lah~~ mu dok tengok aku laie, carry mark rendoh taha' semu'. bodo lecturer!

ShareThis