Friday, March 20, 2009

Hari Khamis yang sungguh skeptikal sekali...

Terus-terang aku katakan, nak melupakan si dia bukanlah sebegitu mudah sekali terutamanya apabila aku selalu terserempak dengan dia. Ya, aku jumpa dia lagi semalam; Khamis. Dahlah aku patah jiwa minggu lepas pada hari Khamis juga. Aku rasa hari Khamis ni memang nak memalat aku dengan memedihkan hati aku dengan kepedihan tahap gaban.

Aku sebenarnya nak jumpa kawan aku Didi kat blok G tapi dia masih lagi dalam kelas. Entah mengapa aku ternampak si dia dengan lelaki baru dia tu kat tempat duduk depan pejabat siswazah. Bila teman lelaki dia ternampak aku, terus dia menggesel-geselkan badan dia kat badan si dia. Memang dasar nak buat aku cemburu tapi aku tahan je.

Nak menyedapkan lagi cerita, apabila si dia ternampak aku dia pun mula main tolak gesel-gesel badan. Kononnya nak membuatkan hati aku menggelegak yang sememangnya menggelegak bagai nak gila pun!

Tu lah kau Rahman! Nak sangat tunggu kat situ kan? Hah, sekarang kau rasakanlah pulak!

Sebelum badan aku naik hangin, aku pergi balik kelas aku dan cuba tenangkan diri. Lepas habis je kelas, aku bukak komputer riba Farah yang entah berapa hari aku pinjam dan cuba mencari lagu yang boleh membuangkan gambaran si dia dari kotak minda aku.

Dan akhirnya, aku menemui lagu nih....memang puas sangat hati aku.

Sila klik tajuk lagu untuk download...

Kelly Clarkson - Since You've Been Gone

Here's the thing we started off friends
It was cool but it was all pretend
Yeah yeah
Since you've been gone

You dedicated you took the time
Wasn't long till I called you mine
Yeah Yeah
Since you've been gone

And all you'd ever hear me say
Is how I pictured me with you
That's all you'd ever hear me say

But since you've been gone
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you
Now I get
What I want
Since you've been gone

How can I put it? you put me on
I even fell for that stupid love song
Yeah yeah
Since you've been gone

How come I never hear you say
I just wanna be with you
I guess you never felt that way

But since you've been gone
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you
Now I get
I get what I want
Since you've been gone

You had your chance you blew it
Out of sight, out of mind
Shut your mouth I just can't take it
Again and again and again and again

Since you've been gone
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you (thanks to you)
Now I get
I get what I want
I can breathe for the first time
Im so movin on
Yeah yeah
Thanks to you (thanks to you)
Now I get (I get)
You should know (you should know)
That I get
I get what I want
Since you've been gone
Since you've been gone
Since you've been gone

No comments:

ShareThis